مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-16سياسي

امروز سنت الهی ایران را به اوج رسانده است


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله گفت: امروز سنت الهی، جمهوری اسلامی ایران را به نقطه اوجی در دنیا رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین نجات، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله در اولین سالگرد شهید جانباز سردار سید محمد حجازی در کرج، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه در اسلام بازنشستگی نداریم، گفت: ایشان بیش از 70 سال داشتند که با شدت و قوت، چالاکی و بی باکی، انقلاب را رهبری کردند بنابراین نمونه بارزی برای همه ما هستند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص ماه رمضان و با بیان اینکه رمضان، ماه نزول قرآن کریم است؛ قرآنی که هدایتگر مردم بوده و دارای دلایل روشن برای هدایت است، افزود: خداوند در قرآن خطاب به بندگان می فرماید که به شما نزدیکم و هر دعایی کنید، اجابت می کنم، پس باید دعوتم را بپذیرید و به من ایمان بیاورید تا به حق و حقیقت راه یابید.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله مطرح کرد: خداوند در حالی می فرماید هر چه از من بخواهید به شما می دهم که خود از همه چیز بی نیاز است.

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا آنچه را که می خواهیم از خداوند طلب کنیم؛ بی شک دعای افرادی که دامان آنها مملو از خدمت به نظام و انقلاب است، مستجاب تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سنت الهی ایران را به اوج رسانده است

امروز سنت الهی ایران را به اوج رسانده است